<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7439928185795496342\x26blogName\x3dDekBoy+-+Lagenda+Budak+Nakal\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dekboy-encem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/\x26vt\x3d7964197724969278565', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Friday, November 13, 2009
  keriangan aku


petang semalam ari yang aku tunggu2 pun sampai arh...kotak yang makteh hantar dah sampai..hehehe sunggoh sonok arh rasa hati ni...toche!!cayang makteh sangat2...aku tak bukak pon kotak tu...kena tunggu ibu balik keje...baek dak aku?ahahaha
sebenarnya barang aku tak banyak sangat pon..tp aku ni tak sabar nak tunggu barang tuk orang tu..camne la rupanya barang tu erk...mesti cantik..huhuhu...


hehehe..ni yang aku paling suko!!


bru syok men ps2 ada menda ni..


suar yang aku dpt..cantik dowh!!aku suka!!


nti nak pakai gi jumpa gwen..


barang2 aku

pheh..akhirnya dapat jugak kotak2 ni..2 kotak yang makteh hantar..banyak baju kazen2 pompuan aku jer...ibu pening kepala nak bahagikan2 sume pakaian2 tu...hehehe tu la bila anak sedara ramai sangat..wakaka!!!aku syok gak malam td sebab kakak naniey balik...berganda2 la keseronokan aku...dapat tido sama2...hehehe!!


...tak sabar nak tengok reaksi muka org tu bila dpt benda ni...ermmm...



8:21 AM |