<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7439928185795496342\x26blogName\x3dDekBoy+-+Lagenda+Budak+Nakal\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dekboy-encem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/\x26vt\x3d7964197724969278565', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tuesday, November 17, 2009
  keterujaan aku


ari ahad asik ujan jer..bosan dok umah..aritu family uncle balik...mujur la ada abang boboy ngan abang irfan.....seronokla idup aku sket...men game sesama...petang tu ajak ibu gi citypark kat seremban2..tengok ikan...kan aku suka tengok ikan...wah!!mujurla ibu stuju....


kita minum dulu

sampai kat sana ujan lebat lagi plak..jd ibu ajak kitaorg lepak kedai mamak makan roti canai dulu...best arh....peberat aku tuh.


yumyyy..


sedapnya


ayiesh yang poyo

pas ujan teduh...trus gi bli makanan ikan...teruja tul kazen2 aku...dorang ni sume suka tengok ikan...cam aku gak arh...yg tak syok satu jer...ibu tertinggal kasut aku..yg ada kasut merah je dlm kete....uwaaaaaaa...mana maching ngan suar askar aku ni..hilang macho aku tau..apala ibu ni..haih..


kaki posing..ngan kazen2 aku


gayat tengok ikan..banyak giler




gemOk2 ikan tu..


sian aku pendek..tak sampai..


berebut2 nak bgi ikan makan


aku ngan acik

tengah syok2 bagi ikan makan..ujan turun lagi plak..alahai...sume kena gerak balik dah...tak puas arh..nanti minggu depan nak ajak ibu datang lagi arh...

aku windu kamu..sangat2 rindu...sungguh...


8:07 AM |