<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7439928185795496342\x26blogName\x3dDekBoy+-+Lagenda+Budak+Nakal\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/\x26vt\x3d6587125613494376646', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, December 31, 2009
  toche!!!

aritu buah ati aku gi bercuti kat langkawi...aku dah kim cekelat siap2 dah....seperti yg dijanjikan 27.12.09 aku gi deting lah..tak teringat pun psal cekelat tu...ingat nak jumpa sbb nak lepaskan windu yang membara ni jek...tak sangka dpt hadiah berganda...dapat lepas windu...dapat makan cekelat..toche!!tak sangka gwen bli sume cekelat yang ben suka...sayang gwen sangat2..muahhhh




banyak betul lah cekelat yg gwen bagi ni...rasa malu pon ada gak ni...kirim2 pastu tak bagi duit...hehehe...toche ek gwen..nti ben banje gwen pulak...

....moga abg cepat sembuh...kuatkan semangat..insya allah...nti dah sembuh kita kuar sama2 ek..

8:34 AM |