<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7439928185795496342\x26blogName\x3dDekBoy+-+Lagenda+Budak+Nakal\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dekboy-encem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/\x26vt\x3d7964197724969278565', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Friday, December 4, 2009
  ketawa dlm tangisan


petang semalam mak ngan kakak fatin balik..mak nak uruskan pasal majlis kakak naniey 26/12 ni..mak ni kakak ibu aku.aku sonok la bila dorang balik..happy je gurau2...mak ni suka manja kan aku...pastu selalu je menangkan aku kalau abang ayiesh sakat aku...tu yang buat aku lagi sayang tu...hehehe...
ibu balik keje je nenet ajak gi bli makanan...maklum la kat umah skrg ni takla masak...dapur kena pecah dah pun...trus gi ampangan bli nasi goreng...



balik2 je pas makan aku sakit perut..sangat2 sakit...ntah napa ntah..silap makan kot...pastu ibu letak minyak angin..tak ilang gak la...aku dah nangis2 dah pun...last2 mak suh aku meniarap sambil letak bantal kat perut..hehehehe alhamdulllah...trus je baik...wah hebat la petua mak ni...ni yang tambah sayang ni...




pas perut dah ok...trus minum susu..hehehe malam tdi buat pertama kali dalam hidup aku...aku tido ngan mak...bestttt.....:-)


...senyum dalam hati...senyum dalam mimpi...

8:52 AM |