<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7439928185795496342\x26blogName\x3dDekBoy+-+Lagenda+Budak+Nakal\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/\x26vt\x3d6587125613494376646', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tuesday, March 2, 2010
  p.o.r.t di.c.ks.on..

mandi manda pantai...rasanya dah lama aku tak mandi kat port dickson ni...semenjak kes HiNi aritu ibu tak penah bawak aku gi mandi..tpi ari sabtu aritu...bosan dowh asik dok umah jek..pas amik abang ayiesh ngan abg chik tuisyen..kebetulan lak abg dd ada kat umah..kitaorg trus plan nak gi mandi manda kat sana..bia pun cuaca bapak panas..kitaorg pasrah je..sebab kegedikan yg tak terhingga nih..hehehe....




panas dowh..
org pun tak berapa ramai sangat..mungkin sbb dah petang kot..bila cuaca dah redup sket baru ibu bagi kitaorg gi mandi kat pantai...nak kaber kulit gak tu..takot gelappp..hahaha






dlm kul 5.30 kitaorg dah abes mandi..kemas2..mandi air bersih...siap2 nak balik dah lah....kna balik awal sbb mlm ni uncle nak banja gi makan kat melaka...hehehe


sementara tunggu dorang gi salin pakaian sempat bergambo..hehehe

otw balik..penat giler.....zzzzzzzzzz..

9:27 AM |