<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7439928185795496342\x26blogName\x3dDekBoy+-+Lagenda+Budak+Nakal\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dekboy-encem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/\x26vt\x3d7964197724969278565', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, November 19, 2009
  b.i.l.a b.o.s.a.n



aku bila bosan aku suka melukis...agaknya aku ni memang minat melukis la kot..pastu aku suka gak tengok lukisan yang cantik2...tak taula knp..tp aku lagi suka la kalau dapat tengok gamba gadis2 yang cantik2 dan comel2..hahaha *gelak gatal* baru2 ni aku bosan sangat...gwen plak asik sibuk menari je...bila baca blog je asik gi menari je la..sambil2 pegang2 pen tu..aku lakarkan la gamba katun gwen menari...hahaha ni lah hasilnya..sebenarnya ada 3 lakaran katun..tp ibu tak sempat snap gambar...ibu sibuk plak masa tu ngan paklang ngan maklang..borak2...cuma ni je yang ibu sempat rakam...cun dak?ahaksss


kepala dulu.haha


gwen menari..ahakss

saja je suka2..aku kalau melukis je mesti kuar gamba katun...tak taula napa...dah otak katun kot..hahaha..gwen jgn marah arh..ben gurau2 jerk..


..awak..tite rindu sangat tau kat awak...bilala awak nak free tuk tite (:..
lagu `aku bertahan' kt blog ni khas buat awak...dengarlah..huhuhu


8:16 AM |