<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7439928185795496342\x26blogName\x3dDekBoy+-+Lagenda+Budak+Nakal\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dekboy-encem.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dekboy-encem.blogspot.com/\x26vt\x3d7964197724969278565', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Wednesday, November 25, 2009
  rilex m.i.n.d.a



ari minggu baru ni kakak naniey balik..rindu la kat kakak naniey skrg ni..sibuk manjang tau..taula dah keje tempat baru...tempat tinggal pun makin jauh...nak wat camne kan...rezki kat situ ..kakak naniey dah janji nak banje kepci...aku tuntut la masa ari ahad aritu...hehe..aku ni jenis takleh org janji pepe ngan aku...memang sah2 aku ingat...*jeling kat gwen*..kebetulan kat semban ni ada bukak kepci cawangan baru..besar gak la tempat dia ni...saja nak cuba makan kat situ...hehehe


tunggu makanan


nenet bosan


ayiesh yg poyo


menung je konish..hehe


budak comot..iyekkk


penyumbang dana

pas makan cuba aku cuba call orang tu..tp dia tak angkat pulak..bosan dowh..payah nak angkat call skrg ni..tp mujur la malam tadi dia angkat gak call aku...kalau tak agaknya aku majuk seminggu...hehehe....


muka bengang...

toche kakak naniey sbb ceriakan hari kite..hehehe..saja je nak tepek gambar sebenarnya..takde idea nak tulis apa kat blog..tp nak tulis gak...wakakaka!!!


...beberapa perkara yg mengecewakan berlaku minggu ni..haih...

8:08 AM |